نگاهی به ماشین بنز جی کلاس 2023

در ماشین بنز جی کلاس همه سرنشینان می توانند از فضای بیشتری لذت ببرند. صندلی‌های جدید طراحی شده با بهترین چرم ناپا با روکش لوزی شکل و نشان AMG نه تنها لوکس، بلکه احساس امنیت خاصی را نیز ارائه می‌کنند.


مرسدس بنز مجموعه ای از به روز رسانی ها را در محدوده مدل های خود برای مدل سال 2023 آماده می کند و اکثر آنها در ازای قیمت اولیه بالاتر ارائه می شوند. تقریباً هر محصول جی کلاس 2023 این شرکت گران‌تر است، اما G-Class 2023 بالاترین افزایش قیمت را دارد. بیایید نگاهی به اعداد بیندازیم.



برای مدل جدید، قیمت پایه آفرود 139 هزار دلار برای تریم G550 یا 9000 دلار در مقایسه با قیمت اولیه 130 هزار دلار در سال گذشته افزایش خواهد یافت. این خودروساز آماده نیست جزییات دیگری درباره G-Class 2023 رونمایی کند، اما می‌گوید به‌روزرسانی‌های سال مدل در تاریخ بعدی ارائه خواهد شد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا تغییرات قابل توجهی در تجهیزات پشت افزایش قیمت وجود دارد یا خیر، اما این امر ممکن به نظر می رسد. قیمت مرسدس AMG G63 نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.


نکات منفی بنز جی کلاس


_ سواری کمی سنگین است، اما لبه را از دست اندازها دور می کند و از احساس مشغله در پیاده روهای ناهموار جلوگیری می کند. صندلی ها به خوبی بالشتک و حمایت کننده هستند. شاید بیش از حد. صندلی ها نسبتاً باریک هستند، مخصوصاً برای خودروهایی در این کلاس، و تکیه گاه های جانبی قابل تنظیم حتی برای رانندگان نسبتاً شیک به اندازه کافی باز نمی شوند.


_ سر و صدای جاده و سایر ترافیک ها به طرز دلپذیری خاموش می شود و موتور در هنگام حرکت در حالت غوغایی عمیق و نامحسوس قرار می گیرد. اما صدای باد قابل توجهی در سرعت آزادراه وجود دارد.


_ سیستم استاپ استارت موتور خودکار متزلزل و مزاحم است. نکته مثبت این است که گیربکس نرم است و به سرعت به خواسته های راننده پاسخ می دهد.


_ مرکز ثقل بالا و رول قابل توجه بدنه اعتماد به نفس را در گوشه ها القا نمی کند. اگر بخواهید از رانندگی خود مشتاق شوید، سیستم های کنترل کشش و پایداری نیز به شدت فعال می شوند تا چرخ های شما را روی زمین نگه دارند. فرمان دقیق و وزن مناسب اما کاملا بی حس است. شعاع چرخش وسیع، پیمایش در فضاهای تنگ را کاری طاقت فرسا می کند.


 


مشخصات فنی:



  • گیربکس 9 سرعته اتوماتیک قابل تعویض

  • حجم موتور پایه 4.0 لیتر

  • 416 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه

  • گشتاور 450 پوند فوت @ 2000 دور در دقیقه

  • انتخاب دنده الکترونیکی استاندارد

  • دیفرانسیل قفل جلو، مرکزی و عقب استاندارد

  • درایو چهار چرخ محرک

  • سیلندر V8

  • تعداد صندلی 5


در زمین های خارج از جاده، بنز G کلاس یک افسانه بی رقیب باقی می ماند. این رشته‌های کلیدی آفرود را بدون زحمت و با نتایج چشمگیر تسلط می‌بخشد، به‌عنوان مثال توانایی بالا رفتن از شیب، فاصله از زمین، عمق موج، زاویه نزدیک/خروج و شیب‌های جانبی.
کشش تنها با یک چرخ برای راندن خودرو به جلو کافی است. این امر با تعامل بین چهار چرخ محرک، قفل دیفرانسیل، قاب نردبانی و جعبه دنده کم برد قابل درگیر تضمین می شود. تنظیم هماهنگ سیستم تعلیق و میرایی علاوه بر این، راحتی رانندگی بهینه را حتی در سخت ترین شرایط رانندگی ارائه می دهد.


منبع خبر : azinblog.ir 

منبع خبر :