کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان است

کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان است

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهمترین اهداف ما دیدار با ما مدیران و رؤسای­ آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و گفتگو با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است.

کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان در استان‌ها استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هر چه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن‌ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن را به نفع معلمان­ پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور میدانی در استان‌ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش­ وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می‌شود. متاسفانه یکی از مسائلی که در استان‌ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری‌های صورت گرفته­، اما پرداختی به مدارس انجام نشده است. ­

علیرضا­ منادی سفیدان کمبود معلم­­­و کمبود نیروی خدماتی را از دیگر مسائلی برشمرد که مدارس در استان‌ها با آن مواجه هستند و در این مورد گفت: در همین راستا پیگیری‌هایی از طریق سازمان اداری و استخدامی­ وزارت آموزش و پرورش­ در حال انجام است تا مدارس با مسایل و مشکلاتی کمتر مواجه شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در سفر‌های استانی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش پیگیری می‌شود، تحقق برنامه ششم توسعه به ویژه در خصوص آموزش فنی و حرفه‌ای است که آموزش و پرورش باید ۵۰ درصد آموزش‌های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تا کنون ۳۵ درصد است.



کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است

کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است

پیگیر نحوه اجرای قانون رتبهبندی معلمان در استانها هستیم

پیگیر نحوه اجرای قانون رتبهبندی معلمان در استانها هستیم
کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است

روند اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور کند است ... - دنیای معدن

روند اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور کند است ... - دنیای معدن
کمیسیون آموزش مجلس پیگیر نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است

نحوه اجرای رتبه بندی معلمان / چگونگی ارزیابی رتبه بندی معلمان

نحوه اجرای رتبه بندی معلمان / چگونگی ارزیابی رتبه بندی معلمان
www.ghatreh.com › news › کمیسیون-آموزش-مجلس-پ...

اجرای رتبهبندی معلمان از اولویتهای مهم کمیسیون آموزش و تحقیقات و ...

اجرای رتبهبندی معلمان از اولویتهای مهم کمیسیون آموزش و تحقیقات و ...
رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهمترین اهداف.

انتقاد سخنگوی کمیسیون آموزش از مقدمات اجرای قانون رتبهبندی معلمان

انتقاد سخنگوی کمیسیون آموزش از مقدمات اجرای قانون رتبهبندی معلمان
پیگیر نحوه اجرای قانون رتبهبندی معلمان در استانها هستیم

مجلس پیگیر چرایی تاخیر اجرایی شدن نظام رتبهبندی معلمان است

مجلس پیگیر چرایی تاخیر اجرایی شدن نظام رتبهبندی معلمان است
www.tahlilbazaar.com › news › پیگیر-نحوه-اجرای-قا...

ایراداتی که به آییننامهی رتبهبندیِ معلمان وارد شد/ رئیس کمیسیون آموزش

ایراداتی که به آییننامهی رتبهبندیِ معلمان وارد شد/ رئیس کمیسیون آموزش
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آنها ...

آیین نامه رتبه بندی معلمان - نمایندگان ما

آیین نامه رتبه بندی معلمان - نمایندگان ما
روند اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور کند است ... - دنیای معدن
منبع خبر : iribnews.ir