بهره برداری از سه طرح در منطقه ۵ تهران

بهره برداری از سه طرح در منطقه ۵ تهران

مخزن ژئوممبران، آمفی تیاتر روباز در بوستان الهام و پیاده رو خیابان بیمه ۳ در شنبه‌های امید و افتخار در منطقه ۵ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه این منطقه چندین طرح آماده بهره برداری دارد، تاکید کرد: در شنبه‌های امید و افتخار سه ظرح مهم در منطقه ۵ به بهره برداری می‌رسد.

احسان شریفی به این سه طرح اشاره کرد و افزود: سالن آمفی تئاتر بوستان الهام بمنظور افزایش سرانه فرهنگی و هنری در منطقه ۵ و به منظور ایجاد فضای اجتماعات فرهنگی و هنری به بهره برداری خواهد رسید و پی کنی و تسطیح، پیاده سازی طرح، عملیات بنایی، سیمان کاری، نصب کفپوش، سنگ کاری و تهیه و نصب سایبان سکو‌های آمفی تئاتر اقداماتی است که برای بهره برداری از این طرح  اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۵ به احداث مسیر پیاده راه خیابان بیمه سوم اشاره کرد و افزود:به منظور تکمیل مرحله دوم خیابان ورزش و اتصال مسیر پیاده راه خیابان ورزش و بوستان گلایل این طرح اجرا شد که تخریب و خاکبرداری، زیر سازی و تسطیح مسیر، اجرای بتن مگر، جدول گذاری و اجرای مسیر بساوایی و کفپوش در این طرح عملیاتی شده است.

احسان شریفی ، سومین طرح منطقه ۵ در شنبه‌های امید و افتخار را احداث مخزن ژئوممبران پارک کوهسار بر شمرد و تاکید کرد: به منظور ذخیره آب برای آبیاری بوستان کوهسار در فصول کم بارش و افزایش سرانه فضای سبز در منطقه ، این طرح اجرایی شد و خاکبرداری و حفر گود، رگلاژ و تسطیح مسیر، پخش لایه خاک رسی، پهن کردن و جوش کاری ورق‌ها، اجرای تاسیسات، فنس کشی اطراف مخزن و ایجاد اتاقک تاسیسات در این طرح عملیاتی شده است.

منبع خبر : iribnews.ir