جزئیات وحشتناک از رسوایی جنسی و اخلاقی افسر پلیس انگلیس

جزئیات وحشتناک از رسوایی جنسی و اخلاقی افسر پلیس انگلیس
جزئیات وحشتناک از رسوایی جنسی و اخلاقی افسر پلیس انگلیس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، اعترافات یک افسر پلیس انگلیس مبنی بر ارتکاب بیش از ۷۱ جنایت جنسی خطرناک طی ۱۸ سال، روز دوشنبه این کشور را تکان داد.

بر اساس این گزارش، «دیوید کاریک» افسر پلیس ۴۸ ساله انگلیسی روز دوشنبه در دادگاه به ۴۹ اتهام از جمله تجاوز علیه ۱۲ زن اعتراف کرد.

به گفته روزنامه گاردین، پلیس و دادستان‌ها اعلام کردند که کاریک از مقام خود برای فریب زنان و سپس ارعاب آنها برای اینکه درباره تجاوزات جنسی علیه خود سکوت اختیار کنند، سو استفاده کرده است.

گاردین افزود که حجم تخلفات و جرایمی که این افسر پلیس انگلیس از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۲۱ مرتکب شده وی را به یکی از سیاه‌ترین مرتکبان جرایم جنسی در تاریخ کیفری معاصر انگلیس تبدیل کرده است.

کاریک اعتراف کرد که به قربانیان خود می گفته است که اگر در مورد تجاوزهای جنسی وی علیه خود صحبت کنند کسی حرف آنها را باور نخواهد کرد چرا که وی یک افسر پلیس است.

پلیس و دادستان‌ها گفتند که کاریک سعی بر اهانت و تعرض به قربانیان خود را داشته است و یک پارکینگ کوچک را به مکانی ظلمت ناک تبدیل کرده و برخی را وادار می کرده است ساعت‌ها به صورت عریان در آنجا بمانند. وی همچنین به زنان اهانت لفظی می کرده و با برده نامیدن یکی از آنها علیه آنان خشونت جنسی انجام می داده، از جمله اینکه روی برخی هم ادرار کرده است.

طبق اعلام روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، پلیس لندن از ناکامی خود درباره بررسی فوری شکایت‌ها و از جمله اتهامات تجاوز که علیه کاریک ارائه شده است ابراز تأسف کرد.

پلیس لندن همچنین اذعان کرد که نباید به هیچ وجه اجازه داده می‌شد که کاریک به پلیس بپیوندد و تخلفات و جرایم وی از لحاظ مدت و ماهیت ارتکاب بی سابقه بوده است.

این در حالی است که انگلیس دیگر کشورها از جمله ایران را بارها به نقض حقوق بشر متهم کرده است.

منبع خبر : mehrnews.com