پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش صنایع تبدیلی

پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش صنایع تبدیلی

وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش صنایع تبدیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جواد ساداتی نژاد در بازدید از پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان تفت در جمع خبرنگاران، گفت: پروژه‌های مختلف بخش کشاورزی استان را مورد بررسی قرار دادیم، یک پروژه آبخیزداری موثر در کاهش و کنترل سیل و تقویت قنوات موثر نیز به بهره‌برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی در این سفر موضوع قنوات بوده است، افزود: تقریباً بخش زیادی از قنوات کشور در استان یزد و در شهرستان تفت بوده و یکی از شاخصه‌های این استان قنوات آن است.

وی تصریح کرد : شاهرگ حیات این منطقه به دلیل فعالیت مردم در بخش کشاورزی قنات است.

ساداتی‌نژاد گفت: مردم برخی مناطق از سیل خسارت‌های زیادی دیدند، البته کمک‌ها در سال گذشته و امسال برای مرمت و رفع مشکلات قنوات انجام شده، اما در این سفر نیز اعتبار ویژه اختصاص خواهیم داد و امشب جمع بندی آن انجام می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم در این منطقه آبخیزداری است، افزود: آبخیزداری به کنترل سیل و تقویت قنوات منجر می‌شود، بنابراین در برخی مناطق پروژه‌های آماده اجرا را به بهره‌برداری رساندیم؛ در برخی دیگر بنا بوده که مطالعات در منابع طبیعی انجام شود تا در سال آینده اجرای آن انجام شود، برخی پروژه‌ها نیز خسارت دیدند که بنا شده تا مرمت آن انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی از سرمایه گذاران در بخش حوزه صنایع تبدیلی برای سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت کرد و گفت: تسهیلات برای این مهم از محل تبصره ۱۸ پرداخت میشود و وزارت جهاد کشاورزی برای حفط ارزش افزوده محصولات در منطقه حمایت میکند.

منبع خبر : iribnews.ir